Poslovna akademija za prodaju i prezentaciju (1. ožujka)
Prezentacijske i prodajne vještine ključno je kontinuirano usavršavati, jer se kupci i klijenti mijenjaju svakim novim kupovnim iskustvom.
Ako ste vrhunski profesionalac u prezentacijskim i prodajnim vještinama, vješto prodajete i pregovarate ili prezentirate pred jednim ili skupinom ljudi, ignorirajte ovaj sadržaj. Edukacija je namijenjena onima koji imaju potrebu dodatno izbrusiti svoje vještine i usvojiti nova znanja temeljena na tuđim pozitivnim i negativnim iskustvima. Uočili smo da se mnogi važni alati u poslovnoj praksi podrazumijevaju kao već poznati. Međutim, kada se krene u realizaciju svakodnevnih prodajnih aktivnosti, nešto više od 80% zaposlenika u prodaji radi potpuno iste greške. Ako smo nešto čuli ili nam je poznato, to nije vještina. Prodajne vještine imamo samo ako ih znamo koristiti u svakodnevnim privatnim i poslovnim okolnostima.
Za uspjeh u prodaji i ostvarivanje poslovnih ciljeva, najvažnija je osobnost zaposlenika u prodaji. No, to ne znači da možemo zanemariti razvoj komunikacijskih, prezentacijskih i prodajnih vještina.
U poslovnoj edukaciji nam je cilj pružiti vrhunsku uslugu i jamčiti ostvarivanje prodajnih planova. To nije moguće, ako pojedinci kontinuirano ponavljaju najčešće greške. Te greške nisu tajna, one su jasne, mjerljive i lako dokazive.
Ukoliko želite provjeriti radite li neke od tih grešaka ili jednostavno želite osvježiti svoje vještine, pozivamo vas na Poslovnu akademiju za prodaju i prezentaciju koja će se održati 1. ožujka.
Cilj poslovne edukacije je:
- Usavršiti prezentacijske vještine
- Usavršiti prodajne vještine
- Saznati kako uspješnije kreirati konkurentsku prednost u komunikaciji s kupcima
- Uočiti zakonitosti u ponašanju uspješnih prodavača
- Usvojiti prodajne tehnike i alate
- Usavršiti zaključivanje prodaje
- Motivirati se za ostvarivanje boljih rezultata
Sudionici edukacije će dobiti detaljne odgovore na sljedeća pitanja:
- Kako biti uspješniji u prezentaciji?
- Kako raditi na osobnom brendiranju za kvalitetnije brendiranje organizacije?
- Kako privući pažnju ljudi?
- Kako najbolje prikazati svoje talente i vještine?
- Koje su najčešće pretpostavke u prodaji?
- Što točno prodaje?
- Kako se iz dana u dan motivirati za uspješnu prodaju?
- Što kupci žele?
- Koje su najvažnije karakteristike uspješnih prodavača?
- Kako kreirati snažnu prodavačku osobnost?
- Kako kreirati konkurentsku prednost koju kupci cijene?
- Kako verbalno izraziti konkurentsku prednost?
- Kako prezentirati konkurentsku prednost?
- Na čemu se sve može temeljiti konkurentska prednost?
- Kako na bolji način izraziti snage tvrtke?
- Kako usmjeriti kupca na ono što želimo predstaviti?
- Kako uspješnije upravljati odnosom s kupcem?
- Koji su stilovi komunikacije i koji ste vi stil?
- Kako se prilagoditi klijentu i dati mu vrijednost iznad očekivanja?
- Kako aktivirati psihološke okidače u prodajnoj komunikaciji?
- Kako poboljšati komunikaciju s teškim ljudima?
- Kako uspješno zaključiti prodaju?
- Kako poboljšati produktivnost i prodajne rezultate?
- Kako uspješno razmijeniti korisne informacije u timu?
- Kako graditi odnose nakon zaključivanja prodaje?
- Kako biti uvjerljiviji u prodajnom razgovoru?
- Kako iskoristiti svoje jake snage za razvoj jedinstvenog prodajnog stila?
Informacije o Poslovnoj akademiji za prodaju i prezentaciju:
Datum održavanja: 1. ožujka 2019. 11.00 do 16.00
Mjesto održavanja: Gjure Szaba 4, prizemlje desno, Zagreb
Kotizacija za rane prijave do 26. veljače: 300 kuna (PDV uključen)
Redovna kotizacija: 500 kuna (uključen PDV)
IBAN za uplatu: HR9724020061100493934 (Filaks d.o.o.)
Kontakt za prijave: elvira@filaks.hr
Voditeljica edukacije: dr. sc. Elvira Mlivić Budeš je savjetnica za razvoj koja je do sada surađivala s preko 600 pravnih osoba te preko 2.500 fizičkih osoba na radionicama u Filaksu. Predavačica je na Visokom učilištu Algebra, održala je stotine stručnih i motivacijskih predavanja, napisala nekoliko poslovnih priručnika, a u svoj rast i razvoj uložila je 30 godina (diplomirana ekonomistica, magistrica društvenih znanosti, doktorica znanosti). Radi od devetnaeste godine, uspjela je zaobići mnoge poslovne klopke, naučiti puno na svojim propustima i uspjesima, istražiti pozicije srednjeg menadžmenta i vješto zaplivati poduzetničkim vodama još od 2001. godine. U svom radu kombinira poslovna znanja i osobni razvoj, a to mogu potvrditi svi oni koji su u Vedroj kući znanja dobili puno znanja i vrijedna zrnca poslovne vedrine i motivacije.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!