Sam svoj marketinški mag (SSMM) – online edukacija (ožujak i travanj)

Što sve trebamo ili ne trebamo raditi da bismo uspjeli ostvariti rezultate i zaradu na tržištu?

Kako postati (još) uspješniji? Kako privući pažnju na pretrpanom tržištu?

Kako potaknuti klijente na željene reakcije? Kako se izboriti za bolju poziciju u okruženju?

Kako brže predstaviti svoje sposobnosti, znanja i vještine?

Kroz online edukaciju Sam svoj marketinški mag (SSMM) ću kroz praktične primjere pokazati kako zakonitosti marketinga još uvijek imaju svoj smisao u velikim tvrtkama, no u malim gube bitku sa zahtjevima tržišta i specifičnim ponašanjem kupaca i klijenata.

Online edukacija SSMM namijenjena je onima koji samostalno obavljaju posao, rade u malim timovima ili tek planiraju voditi vlastiti projekte, a trude se uspješno prezentirati proizvode i usluge, odnosno kreirati potražnju. Edukacija također može biti korisna za one koji rade u srednjim tvrtkama i imaju ograničene resurse namijenjene za kreiranje marketinške strategije.

Obzirom da stare marketinške zapovijedi polako blijede, postavlja se pitanje gdje je „gumb“ koji treba uključiti da bi se posao realizirao u skladu s našim željama? Postavlja se pitanje znamo li ispravno definirati ciljeve i vidimo li objektivnu stranu svog posla?
Na edukaciji ćemo govoriti o pokretačima posla, o kreiranju odnosa s klijentima, o stvaranju i prezentaciji konkurentske prednosti i promotivnim alatima, no na jedan potpuno drugačiji način, u skladu s današnjim tržištem, karakteristikama vaše djelatnosti, proizvoda i usluga, ali i očekivanjima poduzetnika.

Je li ovo drugačija edukacija? Vjerujem da itekako jest! No, to ipak ovisi o sudionicima koji će se prijaviti, ne samo o meni. Ja ću dati sve od sebe da na najbolji mogući, meni poznat način, prezentiram nove ideje i iskustva o marketinškoj stvarnosti. Hoće li mi to magično uspjeti, ovisit će i o vašem trudu, zainteresiranosti, pitanjima i našoj interakciji. Budući marketinški magovi, čekam vas nestrpljivo! 🙂 Jeste li spremni na čaroliju nove tržišne kreativnosti?

Teme edukacije:

  • učinkovita marketinška koncepcija u praksi
  • najbolji marketinški savjeti za male tvrtke i projekte
  • kvalitetan razvoj proizvoda i usluga
  • optimalno oblikovanje uspješne komunikacije s klijentima
  • stvaranje brzog interesa za svojim proizvoda i uslugama
  • kreativno osobno brendiranje voditelja projekta ili poduzetnika
  • ideje koje moraju privući pažnju
  • povećanje učinkovitosti u realizaciji projekata
  • vrhunski rezultati, zarada, uspjeh

 

Informacije o radionici:

Datumi održavanja: 25. ožujka, 1. travnja, 8. travnja i 15. travnja (od 19.00 do 21.00) – ukupno trajanje 8 punih sati

Mjesto održavanja: online (seminar možete pratiti iz udobnosti svog doma). Svaki sudionik će dobiti e-mailom link kako bi se jednostavno spojio na online seminar. Predavanje je uživo, a sudionici u chat formi (pisanim putem) mogu postavljati pitanja i pratiti predavanje, pri čemu sudionici nisu vidljivi (slikom i tonom).

Rana kotizacija za prijave i uplate do 20. ožujka: 400 kuna (PDV uključen)

Redovna kotizacija: 750 kuna (PDV uključen)

IBAN za uplatu kotizacije: HR9724020061100493934 (Filaks d.o.o.)

E-mail za prijavu: elvira@filaks.hr

Napomena: Za povrat kotizacije, radionicu je moguće otkazati 48 sati prije termina održavanja. U slučaju otkazivanja ili spriječenosti u razdoblju manjem od 48 sati do održavanja radionice, sudionicima se omogućuje nadoknada u sljedećem terminu iste ili druge odabrane radionice u ponudi Filaksa. U slučaju otkazivanja od strane organizatora, u potpunosti se vraća iznos kotizacije ili omogućava sudjelovanje u drugom dogovorenom terminu.

Tko vas vodi kroz radionicu?

dr. ljubavna formula uspjehasc. Elvira Mlivić Budeš je savjetnica za razvoj koja je do sada surađivala s preko 600 pravnih osoba te preko 2.500 fizičkih osoba na radionicama u Filaksu.

Predavačica je na Visokom učilištu Algebra, održala je stotine stručnih i motivacijskih predavanja, napisala nekoliko poslovnih priručnika, a u svoj rast i razvoj uložila je 30 godina (diplomirana ekonomistica, magistrica društvenih znanosti, doktorica znanosti).

Radi od devetnaeste godine, uspjela je zaobići mnoge poslovne klopke, naučiti puno na svojim propustima i uspjesima, istražiti pozicije srednjeg menadžmenta i vješto zaplivati poduzetničkim vodama još od 2001. godine. U svom radu kombinira poslovna znanja i osobni razvoj, a to mogu potvrditi svi oni koji su u Vedroj kući znanja dobili puno znanja i vrijedna zrnca poslovne vedrine i motivacije.