Uspješnija komunikacija s neugodnim ljudima (11.09.)

Često se pitamo kako su neke osobe uspješnije i znaju se snaći u komunikaciji s kompliciranim suradnicima. Neke osobe znaju mudrije izaći iz konflikta. Neke osobe imaju veću plaću, bolje radno mjesto ili jednostavnije klijente. Takve osobe često u razgovoru s nadređenima znaju reći prave stvari u pravo vrijeme te se zauzeti za sebe. Zašto je to tako i o čemu to ovisi?

U vremenu kada je kriza ušla na mnoga vrata i svi se bore za svoj dio kolača na zahtjevnom tržištu ili na radnom mjestu, raditi s ljudima postaje teže nego ikada. Postoje različite kategorije kompliciranih ljudi s kojima lakše ili teže izlazimo na kraj. Na radionici ćemo usavršavati i razvijati komunikacijske vještine koje će vam pomoći da se bolje snađete u tim teškim situacijama, uspješnije upravljate sobom i ostvarite svoje komunikacijske ciljeve.

Na online radionici govorit ćemo o osobinama i komunikacijskim tehnikama osoba koje su profesionalne i srdačne u svojoj odlučnosti da u svakoj poslovnoj situaciji ostvare zacrtane ciljeve:

  1. Kako reći “ne” i izbjeći neugodne posljedice?
  2. Kako se zauzeti za sebe u komunikaciji s teškim suradnicima?
  3. Kako uspješno rješavati konfliktne situacije?
  4. Kako se snaći i odgovoriti na neugodna pitanja?
  5. Kako upravljati svojim emocijama i postići poslovne ili osobne ciljeve?

Sadržaj radionice:

  • Tipovi neugodnih ljudi i teških situacija
  • Opasne pretpostavke u komunikaciji i važnost prepoznavanja komunikacijskih stilova
  • Komunikacija u timu sa zahtjevnim suradnicima
  • Uspješna komunikacija s nadređenim osobama
  • Komunikacija s nama kompliciranim kupcima i klijentima
  • Prepoznavanje manipulatora u vašem okružju i alati za rješavanje neugodnih situacija
  • Alati i „prva pomoć“ za rješavanje teških poslovnih situacija u komunikaciji

Sudionici će se detaljnije upoznati sa stilovima komunikacije i odnosom s “teškim” ljudima. “Teških” osoba ima do 5% u ukupnoj populaciji, ali uzrokuju oko 50% svih problema na poslu. Polaznici će saznati kako voditi komunikaciju s agresivnim osobama i manipulatorima, kako izbjeći problem ili riješiti problem u komunikaciji. Prvi korak u rješavanju problema s “teškim” osobama je razumijevanje zašto se tako ponašaju. U suradnji, naša je dužnost prilagodba na komunikacijski stil druge osobe kako bi se ostvarili ciljevi organizacije te uspješnije obavio posao. Zahtjevne ljude ne možemo mijenjati, ali možemo naučiti kako se bolje snaći u takvim situacijama te izbjeći dodatne neugodnosti i posljedice. Sudionici će naučiti sve o tipovima “teških” ljudi i taktikama u komunikaciji s njima. Rad u timu također nosi brojne izazove i mogući su konflikti. Sudionici će se podsjetiti na važne odrednice suradnje i komunikacije u timu te će naučiti kako motivirati druge te pozitivno utjecati na samomotivaciju. Osuđeni smo na rad s ljudima, jer skoro ne postoji niti jedno radno mjesto gdje možemo raditi samostalno. Upravo iz tog razloga važno je prepoznati stilove komunikacije, razloge specifičnih reakcija različitih tipova ljudi te dobro poznavajući sebe, usavršiti komunikacijske vještine.

 

Informacije:

Datum održavanja: srijeda, 11. rujna 2019. od 19.00 do 20.00

Mjesto održavanja: online, iz udobnosti vašeg doma ili ureda (klikom miša uključujete se u webinar i možete postavljati pitanja u chat formi, a naknadno snimku pogledati onoliko puta koliko želite)

Rana kotizacija za prijave i uplate 09. rujna: 65 kuna (PDV uključen)

Redovna kotizacija: 110 kuna (PDV uključen)

E-mail za prijave: elvira@filaks.hr

IBAN za uplatu kotizacije: HR9724020061100493934 (Filaks d.o.o.)

O trenerici:

dr. sc. Elvira Mlivić Budeš je razvojna konzultantica koja je do sada surađivala s preko 600 pravnih osoba te preko 2.500 fizičkih osoba na radionicama u Filaksu. Održala je stotine stručnih i motivacijskih predavanja, kao autorica ili koautorica napisala 20 poslovnih priručnika, a u svoj rast i razvoj uložila je 30 godina (diplomirana ekonomistica, magistrica društvenih znanosti, doktorica znanosti). Radi od devetnaeste godine, uspjela je zaobići mnoge poslovne klopke, naučiti puno na svojim propustima i uspjesima, istražiti pozicije srednjeg menadžmenta i vješto zaplivati poduzetničkim vodama još od 2001. godine. U svom radu kombinira poslovna znanja i osobni razvoj, a to mogu potvrditi svi oni koji su u Vedroj kući znanja dobili puno znanja i vrijedna zrnca poslovne vedrine i motivacije. Detalje saznajte na Elvira