Kako uspješno prodati uslugu (26.10.)

Svakodnevno se susrećem s izazovima malih poduzetnika dok razmišljaju o marketinškim aktivnostima za svoje usluge. Nerijetko je marketing potpuno pogrešno shvaćen ili se pogrešno analiziraju njegovi rezultati. Još se čini teže kada nastojite prezentirati i uspješno prodati usluge.

Na ovom webinaru saznat ćete “tajne” zanata i doznat ćete kakva su iskustva s marketinškim strategijama i marketinškom komunikacijom na brojnim primjerima usluga iz hrvatske prakse. Ako vam marketing nije struka, ako ste se tek upustili u poduzetnički pothvat ili planirate uskoro nešto pokrenuti pa se želite na vrijeme pripremiti, ovo je odlična tema za vas. Ne ponavljajte najčešće pogreške na tržištu, već iskoristite prednosti marketinga na način da opravdate svoja ulaganja. Usluge su neopipljive i vrlo često ih klijenti ne razumiju na način kako smo ih mi osmislili i pokušavamo ih prezentirati, zato je važno da govorimo jezikom klijenta. Saznajte kako!

Informacije:

Datum održavanja: ponedjeljak, 26. listopada 2020. od 20.00 do 21.00

Mjesto održavanja: online (seminar možete pratiti iz udobnosti svog doma). Svaki sudionik će dobiti e-mailom link kako bi se spojio na online seminar. Predavanje je uživo, a sudionici u chat formi (pisanim putem) mogu postavljati pitanja i pratiti predavanje.

Kotizacija za članice Facebook grupe Poslovne žene – Liderice: 60 kuna

Redovna kotizacija: 120 kuna

E-mail za prijave: elvira@filaks.hr

IBAN za uplatu kotizacije: HR9724020061100493934 (Filaks d.o.o.)

O voditeljici:

dr. sc. Elvira Mlivić Budeš je savjetnica za razvoj i autorica priručnika Ljubavna formula uspjeha: Kako zarađivati radeći što volimo, koja je do sada surađivala s preko 800 pravnih osoba te preko 2.500 fizičkih osoba na radionicama u Filaksu. Održala je stotine stručnih i motivacijskih predavanja, u autorstvu i koautorstvu napisala  20 poslovnih priručnika, a u svoj rast i razvoj uložila je 30 godina (diplomirana ekonomistica, magistrica društvenih znanosti, doktorica znanosti). Radi od devetnaeste godine, uspjela je zaobići mnoge poslovne klopke, naučiti puno na svojim propustima i uspjesima, istražiti pozicije srednjeg menadžmenta i vješto zaplivati poduzetničkim vodama još od 2001. godine. U svom radu kombinira poslovna znanja i osobni razvoj, a to mogu potvrditi svi oni koji su u Vedroj kući znanja dobili puno znanja i vrijedna zrnca poslovne vedrine i motivacije.