Akademija Pokreni uspjeh: Izgradi brend kojem se vjeruje (2.7.)

Izgradnja brenda vodi prema dugoročnom uspjehu. Energija i snaga koju uložimo pokretači su stvaranja vašeg brenda i budućnosti.

Konkurencija je sve dinamičnija, a količina informacija se povećava iz dana u dan. Za male poduzetnike veliki je izazov svakodnevno komunicirati s tržištem i graditi prepoznatljivu priču. Osim tržišnih okolnosti, često nam nedostaju konkretne upute ili imamo vlastite nedoumice. Dođemo do situacije kada nam je potrebno drugo mišljenje i stručan savjet.

Stvarate brend? Borite se s idejama i različitim informacijama? Često vam trebaju konkretni alati? Ne znate više što je ispravno, a što nije?

Mi smo tu da vam pokažemo korake i prenesemo svoje iskustvo. Jeste li spremni?

U sklopu Akademije Pokreni uspjeh, na seminaru ćemo dati odgovore na sljedeća pitanja:

  1. Kako u početku i svaki put iznova kreirati sadržaj koji privlači pažnju klijenata?
  2. Kako oblikovati sadržaj za različite kanale komunikacije?
  3. Kako doći do klijenata i prezentirati svoj brend?
  4. Kako organizirati vrijeme i budžet za maksimalne rezultate?
  5. Koja su 4 koraka za uspješniju komunikaciju s klijentima?
  6. Koja su 3 alata koja vam mogu pomoći u motivaciji i kreiranju novih ideja?
  7. Koliko je vremena potrebno za kreiranje brenda i koje korake ne smijete preskočiti?
  8. Kako znati da ste na pravom putu do rezultata?
  9. Kako se istaknuti i izboriti za poziciju na tržištu?

Informacije o online seminaru:

Termin održavanja: četvrtak, 2. srpnja 2020. od 19.00 do 20.30

Mjesto održavanja: online (webinar možete pratiti iz udobnosti svog doma uživo ili naknadno pogledati snimku kada želite)

Redovna kotizacija: 100 kuna

Kotizacija za članice Facebook grupe Poslovne žene – Liderice: 60 kuna

IBAN za uplatu kotizacije:  HR9724020061100493934 (Filaks d.o.o.)

E-mail za prijavu: elvira@filaks.hr

Predavači:

Dr. sc. Elvira Mlivić Budeš voditeljica je edukacija već 18 godina s bogatim iskustvom u srednjem menadžmentu, na pozicijama voditeljice marketinga i prodaje te odjela za odnose s klijentima. Do sada je surađivala s preko 600 pravnih osoba, na otvorenim radionicama je sudjelovalo preko 2.500 osoba, a u verificiranim programima usavršavanja preko 500 osoba. Diplomirala je i magistrirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a titulu doktorice znanosti stekla na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Organizirala je 16 većih konferencija, a u autorsku i koautorstvu napisala je 20 priručnika.